субота, 6. новембар 2010.

HP produžene garancije - HP Carepack

Šta je HP carepack?
HP carepack je opcija produženja garancije za HP proizvode. Za sve kategorije HP proizvoda je moguće kupiti odgovarajući carepack (štampači, MFP-ovi, desktop računari, notebook računari, serveri). Osim produženja klasičnog garantnog roka HP nudi razne servisne i softverske usluge kroz razne carepack proizvode.
Detaljnije se mozete informisati na www.hp.com/rs/carepack

Kupovinom CarePacka produzavate garanciju ili povećavate nivo usluge prema svojim željama i finansijskim mogućnostima. Na taj način štitite svoju investiciju i smanjujete vreme nedostupnosti opreme.

- Da li se Carepack moze kupiti samo uz proizvod?

Ne. Carepack usluga, ukoliko se radi o produženju garancije na vaš uredjaj se može kupiti tokom celog trajanja inicijalne garancije (npr. godinu dana). Potrebno je carepack dokupiti najkasnije 30 dana pre isteka inicijalne garancije.

- Kako se klasifikuju carepack proizvodi i kako da znam koji je odgovarajuci za moj racunar?

Carepack proizvodi se klasifikuju prema grupi proizvoda (npr. za HP ProBook 4510s) i imaju svoju oznaku npr UJ382E. Najlakše je uz pomoc serijskog broja i p/n broja vašeg uredjaja direktno na HP sajtu utvrditi koji CarePack proizvodi odgovaraju vašem uredjaju.


- Kako se produzava garancija? Sta je potrebno da se izvrsi produzenje garancije?

Da bi se garancija produžila potrebni su podaci o uredjaju i to P/N, model i serijski broj.
Ako ste preko HP sajta utvrdili koji carepack vam najviše odgovara potrebno je da dostavite

Za fizičko lice:

Ime i prezime, Adresu, broj telefona i mail

za pravno lice:

Naziv firme, adresu, broj telefona i mail kontakt osobe

Na osnovu datih podataka moguce je registrovati carepack, odnosno vezati produženje
garancije za odredjeni proizvod.

Ukoliko se izvrsi prenos vlasnistva opreme, produženje garancije koje je plaćeno i dalje važi.

- U kom obliku postoje carepackovi? Kako da znam da je moja garancija zaista produzena/da sam kupio uslugu koja mi je fakturisana?

Carepackovi postoje kao proizvod – slicno softveru sa uputstvom za registraciju i u elektronskoj formi (registraciju obavlja distributer u koordinaciji sa partnerom, medjutim moze i sam korisnik registrovati Care Pack). Oba oblika imaju za cilj promenu inicijalnih garantnih/uslužnih uslova u centralnoj servisnoj bazi HP-a. To praktično znaci da u ma koji ovlasćeni HP servisni centar doneli opremu ili ga kontaktirali (on-site usluge) oni vrlo brzo mogu utvrditi postojanje garantnih uslova i pristupiti usluzi/servisiranju.

Provera statusa garancije se moze utvrditi vrlo lako putem HP- sajta:

http://www11.itrc.hp.com/service/ewarranty/warrantyInput.do?admit=109447626+1285794325177+28353475
1 - Izaberete prvo zemlju/region
2 - Potom unesete p/n uredjaja (npr. VF428EA)
3 - Na kraju unesete serijski broj uredjaja (CNF12345678)

Nakon klika na submit dobijate podatke iz HP-ove baze o vasem proizvodu.


Mom računaru je istekla inicijalna garancija, da li postoje carepackovi kojima se moze produžiti garancija?

Za izvesne proizvode postoji opcija dokupljivanja takozvanih Post Warranty CarePackova. Ovakve proizvode je najbolje kupiti od 30 dana od dana isteka garancije.

O ovim proizvodima mozete dobiti više informacija od nas ili preko gorepomenutog
web sajta gde postoje informacije o hp carepack uslugama.


Koliko se carepack isplati?

Ako pogledamo na primeru carepacka za desktop racunare U6578E koji košta u prodaji 8799 dinara a koji inicijalnu garanciju od godinu dana za desktop racunare produžuje na tri godine , samo intervencija zamene jedne ili dve komponente (cpu, mem, vga, HDD) u vangaratnom roku uključujuci troškove servisne usluge ce vas koštati u toj vrednosti bez obzira gde samu zamenu vršili (autorizovani hp servis / bilo koji drugi servis). Faktički za 82 evra u dinarskoj protivvrednosti dobijate umesto 12 meseci , 36 meseci garantne zaštite za vas računar. Ako se odradi prosta kalkulacija doćićete do iznosa od svega 3.4 evra mesečno odnosno 365 dinara na mesečnom nivou.

Takodje, ukoliko opremu prodajete posle izvesnog perioda, na primer, 1.5 godine
ili 2 godine, vrednost uredjaja za prodaju je veća ukoliko postoji važeća garancija za proizvod iako on nije nov.

Napominjemo da se produzenje garancije odnosi na standardne garantne uslove I ne pokriva dogadjaje koji inace nisu pokriveni standardnom garancijom(fizička ostećenja, strujni udari, udari groma, poplave itd.) sem ukoliko to nije posebno naznaceno u opisu carepack usluge.

Produžene garancije možete kupiti putem sajta www.technology-experts.rs